Afscheid CDA-wethouder Chantal Theunissen

Op dinsdag 12 mei heeft Chantal Theunissen afscheid genomen als wethouder voor de gemeente Overbetuwe. De afgelopen vier jaar heeft zij zich met grote betrokkenheid ingezet voor haar portefeuilles en voor de inwoners van onze gemeente.

Met haar tomeloze enthousiasme en inzet heeft Chantal een waardevolle bijdrage geleverd aan tal van onderwerpen en projecten, in het bijzonder in het sociaal domein en voor de jeugd. Haar inzet, bestuurlijke betrokkenheid en oog voor de inwoners van Overbetuwe worden zeer gewaardeerd.

Het CDA Overbetuwe is Chantal dankbaar voor haar inzet en de altijd prettige en constructieve samenwerking binnen de fractie. Wij wensen haar veel succes en geluk in het vervolg van haar carrière.